Annemin Kadınlık Dersi

Posted: June 27, 2013 in Uncategorized

Annemin Kadınlık Dersi

öncelikle selamlar. bu hikayemde size anneme kadın kıyafetleriyle yakalanışımı ve başımdan geçen olayları anlatıcam.
ben 17 annemse 34 yaşındaydı. annem bir firmada personel müdürü olarak çalışmakta ve işi gereği bakımlı olan ve sürekli 
diz üstü etekler, ince çoraplar ve topuklu ayakkabilar giyen, erkeklerin üzerinden gözlerini alamadığı bir kadındı. 
babam ise işi gereği sürekliği seyahat halindeydi. bu yüzden biz çoğu zaman annemle yalnız kalırdık. 

küçüklüğümden beri evde yalnız kaldığımda gizlice annemin kıyafetlerini giyer kendimi tarif edemediğim kadar mutlu hissederdim.
5-6 yaşlarında annemin eteğini ve içinde kaybolduğum topuklu ayakkabılarını giymiş ardından annemin rujunu sürüp annemin ve babamın
yanına içeri geçmiştim. babam o halimi görünce çok kızmıştı ve hemen anneme üzerimdekilerini çıkartıp elimi yüzümü yıkamamı söylemişti.
o zaman yaptığım şeyin yasak olduğunu anladım ama bu giyinmeme asla engel olmadı.zaman geçip gitmeye devam etti 
ve ben gizli gizli giyinmeye devam ediyordum. belki de giyinmemin sebebi bu annemin bu kadar güzel olmasının onun
benim için bir idol olmasına neden olmuştu ama annem bundan uzun bir süre haberdar olamadı.

18 yaşıma geldiğimde artık tam bir kadın gibi oluyordum. okulun bitmesiyle saçlarımı uzatmış, makyaj konusunda da anneme rakip
olabilecek bir seviyedeydim. annem çamaşırlarını giyiğini anlamasın diye kendime günlük dantelli sütyen ve külot takımları almıştım.
babamın genellikle şehir dışında olması da benim giyinmeme iyice cesaret veriyordu. artık erkek iç çamaşırı giymeyi bırakmış, sürekli
kadın çamaşırları giymeye başlamıştım.

Babamın şehir dışında olduğu bir günde annem eve geç geleceğini o yüzden onu merak etmememi söylemişti. bu fırsatı kaçıramazdım.
hemen dantelli siyah sütyen ve gstingmi annemin çekmecesinden bir jartiyer ve dantelli bir çorapla kombine edip makyajımı yapmaya başladım
sakallarım ve bıyıklarımın çıkmayışı ve kadınsı bir yüzümün olması beni çok güzel bir kadına çeviriyordu. daha sonra 
annemin çok özendiğim yeni aldığı siyah dantel işlemeli elbisesini ve bilekten bağlamalı siyah topuklu ayakkabılarımı giydim.
saçlarımın iyice uzamış olmasıyla annemin spreyleri ve saç şekillendiricisini kullanarak saçlarımı dalgalandırmış
nişana katılacak bir gelin gibi olmuştum. tam yatak odasından çıkacakken birden biri yatak odasının kapısına asıldı. 
karşıma annem vardı.

annem o halimi görünce başta çok şaşırmıştı ama geçmişimde onun kıyafetlerini giydiğimin farkında olması bir nevi bu duruma hazırlıklı
olmasını da sağlamıştı. sen içeri geç, ben üstümü çıkarıp geliyorum dedikten sonra korkudan titreye titreye içeri geçtim.
annem odaya geldi ve bana şöyle bir göz attı. bu durumu baban bilse ne olur biliyo musun dedi. ona babama söylememesi için
yalvarmaya başladım. biraz sakinleştikten sonra bana kızlardan hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu. ben de ona, kızları sadece kıskanıyorum.
ve sadece senin gibi olmak istiyorum dediğimde hiç bişey diyemedi. biraz bakıştıktan sonra bana kadın olmak mı istiyosun yoksa
sadece giyinmeyi mi seviyosun diye sordu. bu sorusu karşısında heyecanlanmıştım. kendimden emin bi şekilde kadın olmak istiyorum anne
keşke kız olarak doğsaymışım dedim. o da tamam o zaman deyip beni kabullendi. annem elimden tuttu ve beni yatak odasına götürdü. nazikçe elbisemi 
ve çoraplarımı çıkardı. çok heyencalıydım ve ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. üzerimde sütyen ve külot ile karşısında dikiliyordum. gerçekten
kız gibi bir vücudun varmış, bunu nasıl fark edemedim inanamıyordum dedi. daha sonra külotumu indirip şöyle bi baktı. gördüğü karşısında bi kahkaha atmıştı.
bu ne böyle kız, normal erkek olsaydın bile seni evlendiremezdik ki zaten dedi. ben de gülmeye başladım bana kız demesi çok hoşuma gitmişti. daha sonra
ikimiz de aynanın karşısına oturduk. madem sen kadın olmaya niyetlisin dedi kaşlarını alıp şekil verelim ki tam kadın ol dedi. ama anne ya babam fark ederse
dedim. bak kızım dedi. aslında biz senin gerçek ailen değiliz. bizim çocuğumuz olmuyordu, bizde seni evlatlık aldık. babanında bu duruma saygı göstereceğini
düşünüyorum dedi. bu duruma üzülsem mi sevinsem mi karar vermiyordum. hiç üzülme dedi artık sen bizim kızımızsın. konuşmamızın sırasında annem kaşlarımı iyice 
şekillendirmişti. işte bu dedi. artık senin adın özlem olsun dedi. aynanın karşından kaktık ve annem çekmecesini açtı. kendi geceliklerinden birini uzatıp
al kızım şunu giyde içeri geçelim üşüme dedi.

annemin durumu kabullenmesi çok hoşuma gitmişti ve yıllardır özlemini çektiğim şeyi özgürce yaşamama imkan tanımış oluyordu. biraz kadın muhabbeti yapalımmı dedi.
ben de gülümseyerek ama çekingen bi şekilde yapalım anne dedim. ee erkeklerle ilişkiye giriyo musun bakiyim dedi. iyice utanmıştım. 
hayır anne dedim. erkek arkadaşlarım benimle hep ipne diye dalga geçiyo o yüzden yakınlaşamıyorum hiç dedim. boşver onları kızım ben sana neleri ayarlıcam bak
görüceksin dedi. biraz gülüştükten sonra anne babam hep şehir dışında senin için zor olmuyo mu diye sordum. babanın gitmesi daha iyi kızım dedi. zaten baban yüzünden
bizim çocuğumuz olmuyordu. aramızda kalsın ama biz amcanla ilişki yaşıyoruz. söylediklerine çok şaşırmış annemi dinlemeye devam ediyordum. ben senin bu durumunu
ilk defa amcan sayesinde fark ettim dedi. amcan bir gün içindeki sütyeni fark etmiş, o gece de amcanla buluştuğumuzda durumu bana anlattı sonra ben de bu durumunu
daha dikkatli takip ettim dedi. başta senin bu durumunun düzeleceğini düşündüm ama düzelmemiş dedi. annemin anlattıkları daha da şaşkınlıkla dinlerken annem
bir gün amcan bana biseksüel olduğunu itiraf etti kızım dedi. seninle ilişkiye girmek istiyordu ama ben buna karşı çıkmıştım dedi. dediklerine inanamıyordum. 
anneme aslında bende amcamla ilginiyorum bazı geceler onu hayal ediyorum deyince annem tamam o zaman yarın seninle bir alışverişe çıkıyoruz, ordan da amcana 
uğrarız dedi. biraz daha lafladıktan sonra uyumaya gittik. ben yarını iple çekiyor uyumaya çalışıyordum.

sabah oldu, annem beni uyandırmak için odama geldi. hadi kalk kızım bugün senin için büyük gün dedi. kahvaltımızı ettik. hadi sen önce bi duşa gir güzelleş dedi.
duştan çıktıktan sonra annemin yatak odasına geçtik.yeni kutusundan çıkardığı sütyen takımı, bunları çok özenerek aldım ama sana kısmetmiş dedi. çamaşırları giydikten
sonra bana bir etekpantolon ve dantelli bir bluz verdi. onları giydikten sonra otur bakalım aynanın karşısına bugün saçını ve makyajını ben yapıcam dedi. sade bir makyaj
ve anne eli değmiş o mükemmel saçlarlar ama o kadar etkileyici olmuştu ki gözlerimi aynadan alamadım. üzerime bir trençkot verdikten sonra annemle alışveriş merkezine
doğru yola çıktık. yolda erkeklerin gözlerini üzerimden alamaması çok hoşuma gidiyordu. bu durumu annemde fark etti. gerçekten çok güzel bi kız oldun, sen boşuna böyle
olmamışsın dedi. muhabbet ede ede avmye geldik. ilk önce çamaşırcıya girdik. çok güzel çoraplar, jartiyer takımları, sütyen takımları, gecelikler aldık. ordan çıktıktan sonra
butiklere ve ayakkabıcılara uğradık. oralardan da çok güzel etekler, bluzler, kabanlar, topuklular alıp eve geri döndük.

eve geldiğimizde annem tuvalete girmemi söyledi. tuvaletten çıktıktan sonra beraber duşa girdik. duş alırken annem önümdekinin küçüklüğüne hala inanamıyor ve 
gördükçe güleceği çıkıyordu. benim ufaklıkla hakkında biraz gülüştükten sonra bana anal temizliğin nasıl yapılacağını öğretti. annemin bilgisine ve kadınlığına
olan hayranım doruk noktasına ulaşıyordu. duştan çıktıktan sonra annem, hadi bakalım bu sefer seni gerçek bi kadın yapmanın vakti geldi dedi. ben 
yeni aldığımız siyah dantelli jartiyer takımı ve dantelli siyah mini geceliğimi giydim. o sırada annemde beyaz jartiyer takımı ve beyaz dantelli mini geceliğini giydi. 
annem şimdi saçlarını yapalım şimdi dedi. önce saçlarımı kuruttuk ve annem sanki yılların kuaförü gibi beni hazırlamaya başladı. annemde saçlarını yaptıktan
sonra annemin daha önceden haberleştiği amcam biz annemle yeni aldığımız topuklu ayakkabılarımızı denerken kapıyı çaldı.

ben çok heycanlanmıştım. annem durumu fark etti ve sen rahat ol, ben sana hepsini öğreticem dedi. dediğinden bişey anlamamıştım. annem kapıyı açmaya gitti ve amcamla
birlikte salona geçtiler. özleeem içeri gelir misin diye seslendi ve ben içimde bir heyecan fırtınasıyla içeri geçtim. amcam beni görünce gözlerini üzerimden 
alamamıştı. oooo dedi bu bayan kim? annem gülümser bi şekilde, özlem artık senin yeni karın dedi. annem içki koymak için mutfağa gitti. amcam ise o sırada elleriyle
bacaklarımı okşamaya başladı. annem içkileri getirdi ve aaa ama durun bakalım önce içkilerimizi bi içelim keyfimiz yerine gelsin dedi. amcam bir eliyle içkisini içiyor
bir eliylede bacağımı okşamaya devam ediyordu. annem dur mehmet dedi o daha taze gelin. annem, özlem şimdi beni izle kızım dedi. annem amcamın pantolonu üzerinden
sikini okşamaya başladı ve yanına gitmemi söyledi. bir elimi tuttu ve elimi amcamın sikinin üstüne koydu. şimdi benim yaptığım gibi okşa kızım dedim. amcam ise o sırada
zevkten uçuyordu.daha sonra amcamın pantolonu ve boxerını da çıkardıktan sonra. özlem bak kızım güzel bi sakso çekmek istiyosan emerken dişlerini sike değdirmeyeceksin
dedi ve annem amcamın sikini ağzına alıp emmeye başladı. biraz emdikten sonra hadi bakalım şimdi sen dene yapabilecek misin dedi. ben yılların saksocusu gibi emmeye
başladım. ve bu duruma amcam dayanamayıp ağzıma boşaldı.ben yılların azgınlığıyla amcamın tüm spermlerini yutmuştum. bir süre sonra amcamın aleti tekrar ağzımda
büyümeye başladı. annem hadi şimdi sana nasıl sevişilir onu öğretelim dedi. amcam sen dur, o senden iyi biliyo diye annemi hafifçe azarladı. amcamın gözü dönmüştü.
masada duran kremi alıp deliğime sürdü ama annem ilk sevişmeyi amcamla yapmak istiyordu. ben o zaman önce annemi becer sonra tamamen senin kadınınım diyince amcam
ikna oldu. kremi tekrar alıp annemin deliğine sürdü. ve sikini annemin deliğine sokmaya başladı. annem alışık olduğu için amcamın devasa sikini rahatça içine aldı. 
annem zevk çığlıkları aterken bende kendimi parmaklıyor kendimi annemin yerinde hayal ediyordum. amcam ve annem bir süre sikiştikten sonra amcam hadi bakalım özlem
şimdi sıra senin dedi. ben biraz korksam da bir erkeği içime almayı çok istiyordum. amcam domal dedi. ve deliğimi tekrar kremledi. annem amcamı biraz kıskanmış olsada
amcama acıtmadan sok, ilk defa senin kadının olacak o diyordu. amcam merak etme, ben çok göt siktim, bu işi biliyorum diyordu. amcam yavaş yavaş deliğimde gezindikten ve deliğimi hazır hale getirdikten sonra
içime birden kökledi. çok acıyacağını düşünmüştüm ama hiç acımamıştı. amcamın bu işte tecrübeli olduğu belliydi. amcam deliğime git gel yaptıkça bir yandan annem de inliyordu.
o gün amcam ikimizi de çılgınlar gibi havalara uçuruyordu. amcam bir kaç postadan sonra seni bu sefer ayakta sikeceğim dedi. o azgınlıkla deliğime öyle bir abandı ki
deliğimden kan gelene kadar beni becerdi. annem kan geldiğini görünce işte şimdi gerçek bi kadın oldun dedi. amcamın son sikişinin acısını bir kaç gün hiç unutamadım.

Leave a Reply

