babamla sikiş

Posted: June 27, 2013 in Uncategorized

babamla sikiş

ben 15 yaşındayım.babam ise 40 yaşında.babam bir kere beni gay videosu izlerken yakaladı ve siki ni yalamam için beni tehdit etti.uzun zamandır bana bulaşmıyordu.geçen hafta babamla evde oturuyorduk.evde sadece ikimiz vardık.babam içeri gitti ve sadece baksır la geldi.ben anlamıştım ztn bana bakışlarından.sonra yanıma oturdu siki kalmış halde.baksırdan çok net belli oluyordu.birde elini göğsüme attı oradan yavaş yavaş aşağı indi.bana eğer sesini çıkarırsan senin mahfederim dedi ben korkumdan bi şey diyemedim.ama bu sefer babam benim sikimi yalamaya başladı .galiba ben sokacaktım .sikim yalamaya başladı ve önümde domaldı bana bu sefer sen yapacaksın dedi.ve ben dilimle götünü genişletmeye çalışıyordum babamın.yaklaşık 2-3dk yaladım ve baya genişlemişti.alışkındı galiba .sonra ben sikimi yavaş yavaş soktum.ve babamı her pozisyonda sikiyordum.çok güzel bir şeydi bu .benim azgınlıktan nefes alışım bile değişmişti.10 dk sonra babamın ağzına boşaldım .babam çok mutlu görünüyordu sonra babam benim ağzıma boşaldı abazalıktan hepsini yuttum.tadı da güzel gelmişti.babam o günden sonra bana dahada yaklaştı ve sürekli tekrar ediyoruz .bi o sokuyo bi ben…….

Leave a Reply

