itiraf, itiraflar, Gerçek itiraflar, Aşk itirafları, aldatma itirafları, sevgiliye itirafler, erotik itiraflar, sakıncalı itiraflar, ibret itirafları, sex itirafları, seks itirafı, aileye itiraflar,

Posted: June 27, 2013 in Uncategorized

itiraf, itiraflar, Gerçek itiraflar, Aşk itirafları, aldatma itirafları, sevgiliye itirafler, erotik itiraflar, sakıncalı itiraflar, ibret itirafları, sex itirafları, seks itirafı, aileye itiraflar,

gul_ce | 20 yaşında | Bayan | Sevgiliye itiraflar | 08.08.07 16:49:21

AŞK ELDE ETME TUTKUSUNDAN BAŞKA HİÇBİŞEY DEĞİLDİR…
BENİM TEK SORUNUM AŞIK OLMAK.BİRDEN FAZLA KİŞİYE AŞIK OLABİLİYORUM.ONUN İÇİN ALDATILMAK BENİ DERİNDEN YARALAMIYOR :)) BEN ASLINDA SADIK BİR İNSANIM.MESELA AŞKIM AHMETLE 2 YILDIR GÖRÜŞÜYORUZ KAVGASIZ GÜRÜLTÜSÜZ ÇOK MUTLUYUZ. AMA SONRASINDA METİN LE KARŞILAŞTIM😀.. METİNLE 9 AYDIR BİRLİKTEYİZ ONUNLADA MUTLU SAYILIRIM.SIRADAN Bİ BİRLİKTELİK.ÖMER BENİMLE EVLENMEYİ DÜŞÜNÜYOR.ÖMERLE YENİ TANIŞTIM HOŞ ÇOCUK😀 ELİ YÜZÜ DÜZGÜN HELAL SÜT EMMİŞ😀.. ANNEM KAÇIRMA DİYOR.AMA BENİM EN BÜYÜK SORUNUM BEN AŞIĞIM ÇOK FENA.HEMDE BU DURUM 1 YILDIR VAR.AŞKTAN ÖTE Bİ DURUM KARA SEVDAYA DÖNÜŞMÜŞ.ABARTISIZ BİR YILDIR ONU GÖRÜNCE HEYECANDAN KALBİM DURACAKMIŞ GİBİ ATIYOR.BİR YILDIR HİÇ HEYECANIM BİTMEDİ.KENDİSİ BENİM MÜŞTERİM Bİ FİRMADA ÇALIŞIYORUM.ONUNDA BANA BAKIŞLARI BOŞ DEĞİL.AMA ARAMIZDA BİR ENGEL VAR HATTA İKİ ÜÇ DÖRT😀 ENGEL VAR.
İŞTE ARKADAŞLAR AŞK BUDUR.ULAŞAMAMAKTIR.BİRSÜRÜ İNSANA AŞIKTIM.AMA BENİM OLDUĞUNU BİLENE KADAR EMİN OLDUKTAN SONRA AŞK BİTİYOR HEYECAN BİTİYOR.ALİ BENİM DEĞİL.HİÇTE OLMAYACAK BELKİ.ONA DELİLER GİBİ AŞIĞIM.
MASMAVİ GÖZLERİN HİÇ AKLIMDAN ÇIKMIYOR ALİ.AMA SANA HİÇBİR ZAMAN AÇILMAYACAĞIM.ÇÜNKÜ BU AŞK BİTSİN İSTEMİYORUM. AMA AŞIĞIM ALİ SANA DAYANAMIYORUM SENİ GÖRMEMEYE ..
RAMAZAN – METİN – VE ÖMER ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM SİZLERDEN .. NAPAYIM.CAN ÇIKAR HUY ÇIKMAZMIŞ..
OFF ALİİ BUKADAR TATLI OLMAK ZORUNDAMIYDINDA AŞIK ETTN BENİ KENDİNE

editor edit:
amel defterlerinin açıldıgı sevağların tartıldıgı ve sıratten gecerken RABBim sizin gibilerden eylemesin bizi eşimizi dostumuzu sizin şerrinizden korusun.sizin gibiler yüzünden cezaevleri dolu.neyse kıracağım biraz daha konuşursam.

 

Site Adresimiz  WwW.Trkahkaha.com sitesine girmek için Googleye Trkahkaha.com yazip ilk cıkan adrese tıklayip Giriniz Site Adresimiz WwW.Trkahkaha.com 

Leave a Reply

