Kuzenimle çok azgın seviştik

Posted: June 27, 2013 in Uncategorized

Kuzenimle çok azgın seviştik

Mrb arkdaşlar direk hikayeme geçiyorum . bundan 4 sene önceydi o zamanlar 14 yaşındaydım ve gay bir pasif olduğumu 13 yaşında anlamıştım . 
Çoğu zaman kuzenimi istemişimdir kendisi 18 yaşıındaydı o zamanlar . çok kaslı yakışıklı tahrik ediciydi . Onu tavlamak için çok şey yaptım. Mesela bir kere onlardaydım ve kuzenim banyoya girmişti . bende bilmiyormş gii içeri daldım cam olduğu için tam gözükmüyordu ama 31 çektiğini anlamıştım uzun bir yarrağı vardı . ogünden beri onlarda kalmak için herşeyi yaptım . kuzenimin odasında yatıyordum birkere hatta . gece 2 gibi eve gelişti bende donumu biraz sıyırıp uyuyo numarası yaptım ama götüme bakmadı . 
O gün yaz tatilinin ilk haftasıydı . Kuzenlerimde kalıcaktım . ev boştu . sabah kalktım kahvaltı hazırlarken kuzenim öğle yemeğine geldi . içeri girdi vay neler yapmışsın böyle dedi bende saol abi dedim çayı alcaktım ki birden götüme birinin yaslandığını hissttim kuzenim arkamdaydı hemen çaydanlığı bıraktım . Dur ben alayım dedi bende tamm diyrek hemen önünden kaçıldım tanrım diye kaçıldıysam .. neyse yemeğini yedi yemek yerkende karı kızdan konuşuyorduk . sen hiç 31 çektinmi diye sordu bana yemekte böle şeyler konuşulmaz dicektim sözümü kesti çekmişssindir sana bir taktik veriyimmi dedi bnde oluur dedim gel benle dedi ve bilgisayara geçtik indir donunu dedi bende olmaz dedim olum indir erkek erkeğiyiz dedi bende ilk sen indir dedim tamam diyerek hemen indirdi burnuma bir anda döl kokusu gelmişti . Bayılırım döl kokan yarraklara neyse bende indirdim donumu benimkisi e onunkisi kalmıştı bende ne kadar büyük şeyin var dedim saol dedi oda internetten porno yazdı porno açtı 31 çekmeye başladık şimdi tam boşalcakken kendini sık bida 31 çek daha zevkli olur dedi bende tamam dedim adam kadını ne güzel sikiyor dimi dedi bende evet dedim çok güzel sikiyooo erken içim geçmiş benide sikseler dedim fısıldarmış gibi beni duymuş ne dedin sen dedi bende ne dedim anlamadım noldu dedim boşver dedi birbirimize 31 çekelimmi dedi bende hemen kabul ettim o bana çekiyodu bende onunkini elime aldım ortalama 19-20 en fazlada 21 cm civarı aşırı kalın başı büyük bir yarraktı çok güzeldi elime zor aldım ve 31 çekmeye başladım dirseğiyle kafamı yarrağına doğru itiyodu bende abi dirseğin dedim bida dirseğiyle kafama bastırdı yarrağıyla aramda 10 cm kadar aralık kaldı birden kafamdam tutup yarrağını ağzıma soktu saçımı tutup sakso çekmeye başladı aşırı zevk alıyodum ah oh dedikce azıyordum2 eliyle bastırıyordu kafama en sonunda boşalcakken kafamı çekti hemen donumu tamamen indirip sandalyesine çıktım kucağına hemen oturup o yarrağını içime aldım çok kolay almıştım çünkü daha dün götüme patlıcan sokmuştum o yüzden şak diye girdi içime üstüne hızlıca zıplamaya başladım elleriyle sırtımı okşuyodu sonra üstünden indirdi beni yatağa yüzü koyun yatırdı bacaklarımı ensesine aldı hızlıca sikmeye başşladı sonra yüzzümü yatağa doğru yatırdı öyle sikmeye başlaı yatak zıplıyodu aşırı azdım onu yatağa yatırdım ütüne çıkıp zıplamaya başladım bir yandanda 31 çekiyodum sonra bacaklarımdan tutup onu üstüne sikmeye başladı sonrabir anda sikini çıkardı ağzıma soktu ağzımı sikmeye başladı boşalcam dedi ve boşaldı ağzımaa çok zevkliydi daha sonra 4 yıl boyunca seviştik denemeiğimiz fantazi kalmadı şuan hala sevişiyoruz .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s