Şakalaşırken

Posted: June 27, 2013 in Uncategorized

Şakalaşırken

Ben 1,78 70 kilo 21 yasında beyaz tenli biriyim .. anlatacağım hikaye 3 ay önce başımdan geçti.. 20 yıllık kardeşim dediğim hakanla bizim evde meyadana geldi..

Hakandan bahsedeyim 1,84 80 kilo kaslı esmer ve 19 cm kalın damarlı bir sike sahip..olay gerçekleştiğinde hakanla bizim evde yalnızdık ve hakan askerden izine gelmişti tabiki askerliğin verdiği bi abazanlık vardı üstünde .. aylardan temmuz ve hava bunaltıcı bi sekilde sıcaktı evde kimsenin de olmaması ve birbirimizi çok çıplak görmemizin rahatlığıyla ( çok kız siktik 2ye 2 , 2ye 1 ) sadece boxerlarla takılıyorduk.. ve elimizde telefonlar yarın eve çağıracağımız ve doyasıya sikeceğimiz kızları ayarlamaya çalısıyorduk .. ben oya denen bi hatunu kafalamıstım bile oya zaten bana kesikti çok da zor olmadı ..hakanda birini ayarladı ama söylemedi göt herif bende tam mesaj gelmişken telefonu elinden kaptım hakan delirdi:) burdan sonrasını konusma oarak yazıcam

Hakan: lan amına koycam simdi senin ha ver su teli
ben : gel de al o zaman göt herif

bu lafımdan sonra oda içinde kovalamaca basladı ve hakan beni yatağa düşürdü ben kalçamı dısarı çıkararak telefona uzanmaması için uğrasırken 1-2 dakika debelendik ama unuttuğum unuttuğumuz bişey vardı hakan askerdi ve sikişmeyeli 5 ay olmustu ve ben kalçamı çıkarmaya çalısırken onun penisi benim arkamdaydı .. ve bu 2 dakika içinde hakan sessizlesmeye ve ereksiyn olmaya baslamıstı sikinin kalçamda büyümeye basladığının farkına varmaya baslıyordum ve bu garip bir şekilde hosuma gitmeye baslamıstı.. ve farkında olmadan ağzımdan ıhhhhh diye bi ses çıktığının farkına vadığımda hakanın sunu dediğini duydum:
– sende de ne göt varmıs lan
ve bu garip bir sekilde hosuma gitmişti . artık telefonu düşünen yoktu ben kendimden geçmiş bir sekilde devam et çok güzel derken hakan eini beime atmıs kendi sikine bastırıyordu götümü.. ben artık inlemekle mesguldüm ve içimde hissetmek istiyordum o koca siki ve birden o pozisyondan kurtuldum ve hakanı altıma aldım ve boynundan baslayarak yalamaya basladım kaslı vücudunu boxerına geldiğimde gözlerinin içine bakarak istiyor musun dedim o da azgınlığın verdiği şehvetle ağzını sikicem götünü yaracam senin bu gece kadınım olacaksın dedi bu sözler kaba gelse de o an kudurdum ve boxerını çıakrıp sikini elime alıp yalamaya basladım . sanki susamıs gibiydim sike susamıs azmıs orospular gibi gırtlağıma kadar alıyordum o güzel siki çıkarıp yüzüme sürüyordumm o sıcaklık beni benden alıyordu arada ağzımdan sanki baskası söylüyormus gibi gelen ama kendi söylediğim ohhhhh çok güzell doyamıyorummm sabaha kadar sik beniii karın yapp benii diyordum siki ağzımı sikerken… 10 dakika sikini yaladıktan sonra hakan beni kaldırdı ve masaya doğru domalttı sırtımı yalarken bi parmağını da göt deliğime sokmaya basladı ben zevkten kudurmus ve bacaklarım titriyordu resmen hakan bunu farketms olacak ki hosuna gitti mi seni ibnem karım yapayım mı diye sordu ben sadece evettt yap sok artık içime diyebildim zevkten bayılcak gibiydim.. ve hakan sikini deliğime dayamıstı bu lafımı duyunca .. ama sokmuyordu beni delirtmek istiyodu ve bunu basardı o sıcacık yarrağının kafasını hissettikçe deliğim kasınmaya ve kasılıp açııp kapanmaya baslamıstı ve vücudum beni ele geçirmiş düşünmeden kendimi o sike bastrmaya çalısıyordum ama o beni engelliyordu sikmeden delirtmek hakanın en sevdiği seydi çok kez görmüştüm aslında bizim tutkumuzdu kızlara karsı ama hakan bu sefer beni delirtiyordu siki göt deliğimde beklerken… artık dayanamıycak duruma geldiğimde sikemiceksen ben seni sikeyim götveren sen nasıl erkeksin lan diye bağırmıstım.. bu laf ağırına gitmiş olmalı ki hakan alıstırmadan tek seferde yarısına kadar sokmustu ve o an simsekler çaktı beynimde öyle bi acımıstı ki halkan ağzımı kapamasaydı apartman bizim kapıya dayanırdı.. hakan acımadan sikiyordu götümü bi yandan ağzımı tutarken bi yandan da eli memelerimi sıkıyordu o girip çıkarken ohhh daracık kız götü gibi senin bu götünü yarraksız bırakmıcam karıcım ibnemmm diye inliyordu.. ben 10 dk sonra artık acının hafiflemesiyle zevkin doruklarında gezmeye baslamıstım.. ve kendimi sikine bastırmaya kalçalarımı kıvırmaya ve inlemeye baslamıstım. o vurdukça bana ben sok içime kökle askımmm sik benii ohhhhh ahhhhhh çok güzelll içimi dolduruyorsunnn ben artık seninim her zaman sik beni acıma ibneneeeeee dite inliyordum.. 45dklık bi sikişten sonra hakan içime gelmeye baslamıstı onun sıcakığını hissedince bende kendimi tutamadım ve bende bosalmaya basladım bosaldıktan sonra hakan yatafa uzandı bende onun karnına kafamı koydum ve biraz önce içimden çıkmıs olan ve defalarca daha içimi doldurmasını istediğim o muhtesem sike bakarak ve elime alıp oynayarak seksin ve bosalmanın verdiği yorgunlukla mutlu bi sekilde uykuya daldım…

Leave a Reply

