cinsel sex sohbet, galibe, galibe sex, sex hikayeleri, sex hikayesi, Yakışıklı feritle sikiştik

Posted: July 12, 2013 in Uncategorized
Tags:

cinsel sex sohbet, galibe, galibe sex, sex hikayeleri, sex hikayesi, Yakışıklı feritle sikiştik

Adım Gizem 24 yaşındayım ve izmirde yaşıyorum memleketimden anlayacağınız gibi güzel bir fiziğe sahibim kısaca tarif edeyim sarısın mavi gözlü 1,75 boyunda 60kg civarındayım bir muhasebe firmasında genel muhasebe bölümüyle ilgileniyorum calıstıgım firmaya ilk geldiğimden beri dikkatimi ceken ve gözlerimi ondan ayıramadığım feritten bahsedecegim sizlere kendisi 1,80 uzerinde boyunda geniş omuzlu sporla da ilgilenmesi dolayısıyla atletik bir vücuda sahip nazik ve cok hos bir bey

Muhasebe ile ilgili bir takım evraklardan oturu sürekli yanyana gelme fırsatı yakalıyordum kendisiyle ve benden o elektriği almış olacak ki beni iş cıkısı bir cay içmeye davet etti bende tabiki dedim kendisine bir cay bahçesine oturduk sohbet muhabbet derken yakın arkadaşlığımız başlamış oldu nazik bir sekilde beni evime kadar da bıraktı ferit beyin artık benim için ferit bey değilde yakın bir arkadaşım olması işte tamda ogun başlamıştı bende onun icinartık gizem hanım değil gizemdim..

Yine bir akşam iş çıkışı kendisi beni evine davet etti. Önceden hazırlığını yapmış beraber et pişirdik şarap içtik sonrasında bana evinin odalarını gezdiriyordu bende tam onun yatak odasına geldiğimizde dudaklarına yapıştım onunda karşılık vermesiyle sevişmeye başladık. Ayaktayken bacaklarımı ayırıp içime girdi feritle birlikte olmaktan ayrı bir zevk alıyordum sanki daha once hic sikismemiscesine ve sevişmemişçesine sikişiyorduk.. ferit içimden cıktıgında onunkini ağzıma alıp onun boşalmasını sağladım. Biraz oturup tv izledikten sonra tekrar başladık bu sefer beni domattı ve hızlı hızlı içime girmeye başladı amım alev gibi yanıyor ve sular akıtıyordu üzerine çıkmak ve zıplamak istedim pozisyonu değiştirmesini sağlayarak üzerine çıktım ve zıplamaya başladım bundan oda bende cok buyuk zevkler alıyorduk sonunda ferit artık benimdi ve ondan ayrılmaya da niyetim yoktu.. O gece  ustumuzu giyindik ve tekrarını yasayacagımızın heycanı içinde vedalaştık…

Leave a Reply

