GaBiLe Dul Elif iyi veriyor

Posted: July 12, 2013 in Uncategorized
Tags: , , , ,

GaBiLe Dul Elif iyi veriyor

Merhaba aktifcinsel.net okuyucuları ben yavuz 28 yasındayım bekarım  ve istanbulda yasıyorum cinsel fantazileri okumayı ve paylaşmayı gerçekten cok seven biriyim…..

İstanbulda yaşıyorum iyi bir işim ve gelirim var fizik olarakta gerçekten duzgun bir fiziğe sahibim en azından insanların gorusu bu uzun boylu olmamdan kadınlar tarafından fark edilmemi sağlıyor…

Bizim apartmandaki 25 yasındaki dul bir bayandan bahsedicem sizlere adı elif ve cok tatlı güzel bir bayan daha once bir evlilik geçirmiş cocugu olmamış anlaşamamış ve ayrılmışlar fazla detayı bende bilmiyorum 1 sene evli kalmışlar zaten……

İlk karşılaşmamız apartmandaki posta kutularını kontrol ederken oldu konuşurken benim nazikliğimde kendisini etkilemiş olacak ki beni cay içmeye davet etti…

Evine gittim oturduk cayımızı yudumladık işte size anlattığım kendisiyle ilgili bu konuları kabaca ustunden geçerekten o gun öğrendim ….

Ayrıldıktan sonra kendisininde benim gibi tekrar görüşme umudunda olduğu gözlerinden okunuyordu…..

Bende bu fırsatı değerlendirmeliydim.. işten eve gelirken tatlı kek aldım cay demledim ve güzel bahane olduğunu dusunup kendisinin zilini çalarak benim daireme gelmesini beraber laflarız diye dusundugumu söyledim sagolsun kırmadı….

Evet o güzel dul bayan elif suan benim evimdeydi ve kekimizi yerken caylarımızı yudumluyup muhabbet ediyorduk beni baştan çıkarmaya calıstıgını giydiği elbiselerden anlamak çokta zor değildi

Yudumları sona doğru gelen cay bardağını kenara bırakıp askılı buluzuyla cok sık ve çekici gözüken elif ustume doğru geldi ve beni opmeye başladı bende karşılık veriyordum beyaz tenli sarı saclı ve yeşil gözlü adeta seks için yaratılmış bir tanrıçaydı sanki elif o gun…

Üzerini çıkarmaya başladım o da benim üzerimi çıkarıyordu onu duvara yasladım bacağını olabildiğince açıp içine girerken zevk cıglıklarını duydum …

Yavuzzzz diye bağırırken pozisyonu değiştirip onu domaltmalıydım arkadan on deliğine girerken bir yandan elimlede amını okşuyordum elifin…

Boşaldı bende boşalınca benimkini ağzına alıp emmeye başladı spermlerimi bile yalayıp yutuyordu…

Ardından bacaklarını omuzlarıma alıp birde oyle içinin derinliklerine girmek istedim bir taraftanda goguslerini yalarken onun bana bakan güzel gözlerini herelde omrum boyunca unutmam diyebilirim..

Guzel bir sohbetten sonra ayrıldık henüz buluşmamızdan 2 gun geçti ama bugun yarın gine yanında olucam bekle beni elif :) :)

Leave a Reply

