gabile, gabile chat, gabile sohbet, gay chat, gay sohbet

Posted: July 12, 2013 in Uncategorized
Tags:

gabile, gabile chat, gabile sohbet, gay chat, gay sohbet

ben burak 19 yasındayım liseye gidiyorum anlıyacagınız uzere cift dikiş gidiyorum  yaşımdan oturu tum kızların ilgisi üzerimde kızların buyuk erkeklerden hoşlanıyor dedikleri doğru olsa gerek

neyse sadede gelelim bizim yan sınıftan bir kız var adı aysegul  onu gordum görelim hastayım zaten onunda bana karsı ilgisi olduğunun farkına vardığım gun yanına gittim ve acaba seninle arkadaş olabilirmiyiz aysegul senden cok hoşlanıyorum dedim oda her kızın dediği gibi bir duseneyim dedi

Gerci ben olumlu sonuç cıkacagını biliyordum sonrasında bana ortak arkadaşımız semra ile haber yollamış neyse biz bunla çıkmaya başladık sahil yuruyusleri sinema derken arkadaşlığımız kısa surede ilerledi beraber dvd izleriz film arşivimi gösteririm diyerek onu eve davet ettim ilk seferinde sadece opusmekle sevişmekle yetindik kendisini korkutmak istemiyordum nasıl bir sonuç alacağımı bilmediğimden.

Bu görüşmeler devam ediyordu ve ilişkimiz başlayalı 3 hafta kadar olmuştu. Gine beraber eve geldik evde de kimse yoktu. Ben de zaten ortamı hazırlamıştım yine sevişeceğimiz normal günlerden olarak gorsede benim için daha farklı bir gündü…

Aysegul 16 yasında 1,70 boylarında 55 kilo uzun siyah saclı yeşil gözlü gerçekten de cok güzel sıcak kanlı olduğu kadar da cok istekli bir kızdı.

Odama geçtik her zamanki gibi sonrasında kendisi soyunmaya başladı onu görünce ben de bos durmayıp soyundum. Benim aleti ağzına aldı bende kendisini iyice gaza getirip sikmek için onu 69 pozisyonuna getirdim ve karşılıklı yalasmaya  başladık aysegulun ateşlendiği ve isteklendigi ani yakalayınca içine girmeye calıstım biraz canı yandı ve geri çekildi

_ yapma canım acıyor…..

_Tamam zaten yavaş yapıyorum endişelenmene gerek yok ….

Diyerek telkin ederekten içine girmeyi basardım gözlerinden acı çektiği belli oluyordu içinden çıkıp yıkanmasını söyledim yıkanıp tekrar yanıma geldiğinde tekrar başladık ve anlaşıldığı kadarıyla zevk almaya başlamıştı…

Misyoner pozisyonundan dog pozisyonuna geçmeyi istedim neden derseniz onun acı çekmesi benimde hoşuma gitmiyor değildi ben biraz sert seks seviyorum kendisini domalttıp arkadan on deliğine girdim zevki ve acıyı aynı anda yasıyordu bende cok zevk alıyordum bu durumdan ve ondan once boşalmamak için kendimi zorluyordum sonunda o boşalınca bende boşaldım ….

Ustunu giyen aysegul pembe donuyla hala gözümün önüne geliyor.. hala beraberiz iyiki

Leave a Reply

